Відображення роботи гуртків "Юні друзі природи" та "Юні квітникарі".
▼
середа, 24 лютого 2021 р.
"Юні друзі природи" - 23.02, 25.02 - дистанційно
"Юні друзі природи" - 23.02, 25.02 - дистанційно
Тема: "Що таке повітря? Його склад, значення, забруднення, охорона."
Досліди
1. Мета: продемонструвати наявність повітря навколо нас, у воді. Умови: звичайне приміщення. Хід досліду: Склавши трубочкою губи, з силою втягнути повітря. Повітряний потік "звучить" і відчувається на губах. Увімкнути вентилятор і дати дітям відчути рух повітря. Опустити сухий камінець у склянку з водою. На поверхні з'являться бульбашки, наповнені повітрям. Перекинути порожню склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду. Чи потрапляє до склянки вода? Чому не потрапляє? Подмухати на паперовий човник. Чому він рухається? Зважити на вагах дві повітряні кульки (одна надута, інша ні). Яка з них важча? Чому?
2. Мета: навчити розрізняти якісний стан повітря. Умови: ясний день. Хід досліду: Звернути увагу дітей на повітря навколо, підкреслити, що воно прозоре. Запропонувати відчути, чим воно пахне. Звернути увагу на повітря після того, як проїхала машина. Висновок: чисте повітря прозоре, має приємний запах або не має жодного запаху. Забруднене повітря не прозоре, воно може мати неприємний запах. Дихати бажано чистим повітрям.
3. Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей, тварин. Хід досліду: Запропонувати дітям на короткий час затулити носа й рота рукою, а потім глибоко вдихнути повітря та відчути, як це приємно. Покласти руки на груди й відчути, як вони ритмічно рухаються під час дихання. Зробити те саме під час спостереження за кішкою, кролем.
Немає коментарів:
Дописати коментар