середа, 24 лютого 2021 р.

"Юні друзі природи" - 23.02, 25.02 - дистанційно

"Юні друзі природи" - 23.02, 25.02 - дистанційно

Тема: "Що таке повітря? Його склад, значення, забруднення, охорона."

Досліди

  1. 1. Мета: продемонструвати наявність повітря навколо нас, у воді. 
    Умови: звичайне приміщення. 
    Хід досліду: Склавши трубочкою губи, з силою втягнути повітря. Повітряний потік "звучить" і відчувається на губах. 
    Увімкнути вентилятор і дати дітям відчути рух повітря. 
    Опустити сухий камінець у склянку з водою. На поверхні з'являться бульбашки, наповнені повітрям. 
    Перекинути порожню склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду. Чи потрапляє до склянки вода? Чому не потрапляє? 
    Подмухати на паперовий човник. Чому він рухається? 
    Зважити на вагах дві повітряні кульки (одна надута, інша ні). Яка з них важча? Чому?
  2. 2. Мета: навчити розрізняти якісний стан повітря. 
    Умови: ясний день. 
    Хід досліду: 
    Звернути увагу дітей на повітря навколо, підкреслити, що воно прозоре. Запропонувати відчути, чим воно пахне. 
    Звернути увагу на повітря після того, як проїхала машина. 
    Висновок: чисте повітря прозоре, має приємний запах або не має жодного запаху. Забруднене повітря не прозоре, воно може мати неприємний запах. Дихати бажано чистим повітрям.
  3. 3. Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей, тварин. 
    Хід досліду: Запропонувати дітям на короткий час затулити носа й рота рукою, а потім глибоко вдихнути повітря та відчути, як це приємно. Покласти руки на груди й відчути, як вони ритмічно рухаються під час дихання. Зробити те саме під час спостереження за кішкою, кролем.

  1. Перегляньте відео 
  2. https://www.youtube.com/watch?v=v-Dn0HZ1ejU

Немає коментарів:

Дописати коментар